KALİTE POLİTİKAMIZ


+A A-

KALİTE POLİTİKAMIZ

Medicana Sağlık Grubu; 1992 yılından bu yana geleceğin sağlık hizmeti standartlarını belirleme yolunda ilerleyişini sürdürüyor. Bugün 16 hastane ve 12.000'in üzerinde çalışanıyla sağlık hizmetini sağlığın her alanında ve yüksek standartlarda; başta İstanbul ve Ankara olmak üzere, İzmir, Bursa, Samsun, Konya ve Sivas illerinde kesintisiz sürdürmektedir. Medicana Sağlık Grubu, ülkemizdeki sağlık turizmi çalışmalarına öncülük etmiş ve yurtdışından gelen hastaların multidisipliner sağlık hizmetleri sunumunda önemli merkezler arasına girmiştir. Sürdürülebilir sağlık hizmeti sunumunu sağlamak amacıyla, dünyanın önemli bölgelerinde hizmet ofisleri açmıştır.

Medicana Sağlık Grubu Hastanelerinde hasta ve çalışan güvenliği, etkin ve kaliteli hasta bakımı ve tedavisi önceliğiyle dünyanın önde gelen kurumlarıyla eşit kalitede; Sağlık Bakanlığı Kalite Standartları (SKS), Sağlıkta Akreditasyon Standartları (SAS) ve AACI International Accreditation Standards (AACI) akreditasyon standartlarına tam uyum içerisinde hizmet verilmektedir.

Uluslararası standartlarda sağlık hizmetini toplumun her kesimine yaygın olarak sunmak, şeffaf, güvenilir ve şefkatli hasta yaklaşımıyla hasta memnuniyetini sürekli artırarak geliştirmek hedefi ile çalışan Medicana Sağlık Grubu; ülkemizde en değerli markalar arasında seçilmiş, kalitesi ve hizmet sunumu ile birçok kez tüketicinin en beğendiği sağlık kuruluşu ünvanına sahip olmuştur.

Medicana Sağlık Grubu; modern yapılarda, çağdaş, ileri teknoloji altyapı ve gelişmeleri anında takip eden bir vizyon ile verimliliğini sürekli geliştiren bir kurum olma hedefiyle çalışmaktadır. Türkiye'de ve dünyada sağlık hizmetlerinin gelişimini izlemeyi, uluslararası kabul görmüş standartlarda yöntem ve uygulamaları bünyesinde barındırmayı ve hastalarına sunmayı hedeflemektedir.


KALİTE BELGELERİMİZ

  • Medicana International İstanbul Hastanesi (2010), Medicana Bahçelievler Hastanesi (2008), Medicana International Ankara Hastanesi (2010) ve Medicana Çamlıca Hastanesi (2007) “Joint Commission International (JCI)” tarafından denetlenerek gösterdiği başarı ile akredite edilmiştir.
  • Medicana Samsun Hastanesi (2022), Medicana Kadıköy Hastanesi (2019), Medicana Sivas Hastanesi (2015), Medicana Konya Hastanesi (2012), Medicana International İstanbul Hastanesi (2008), Medicana International Ankara Hastanesi (2008), Medicana Bahçelievler Hastanesi (2007), Medicana Çamlıca Hastanesi (2006) ve Medicana Avcılar Hastanesi’ne (2006) WHO ve Unicef tarafından önerilen başarılı anne sütü uygulamaları nedeniyle “Bebek Dostu Hastane Unvanı” verilmiştir.
  • Medicana Avcılar Hastanesi (2008), “ISO 9001-2000 Kalite Standartları” kapsamında akredite edilmiştir.
  • Medicana International Ankara Hastanesi (2012), Kalder tarafından “EFQM Mükemmellik Modeli” ödülü almıştır.
  • Medicana International Ankara Hastanesi (2021), “Sağlıkta Akreditasyon Standartları (SAS)” kapsamında TÜSKA tarafından akredite edilmiştir. 2023 yılında yine TÜSKA tarafından yapılan ara değerlendirmede gösterdiği başarı ile akreditasyon devamlılığı onaylanmış ve belgesi tescil edilmiştir.
  • Medicana Bursa Hastanesi’nin hizmet kalitesi 2021 yılında “ISO 9001-2015 Kalite Standartları” kapsamında belgelendirilmiştir.
  • Medicana Ataşehir Hastanesi (2022), Medicana International İstanbul Hastanesi (2023), Uluslararası akreditasyon kuruluşu olan AACI (American Accreditation Commission International) tarafından gerçekleştirilen denetim sonucunda gösterdiği başarı akreditasyon belgesi almaya hak kazanmıştır.